fredag 10 juli 2009

Någon saknas......

Första helgen som jag är ledig sedan midsommar och det känns förbaskat bra!!! Har nu 1 vecka kvar av vikariatet.
Den här veckan har mest varit jobb och skitväder...nog för att jag tyckte att värmen var lite för mycket, men det kunde vara lite mindre värme och mycket mindre regn.

Den här veckan har varit både upp och ner....R fyllde 5 år, stora tjejen. Mycket paket och tårta blev det och en väldigt nöjd 5 åring!
Men så har det hänt en sak som inte var kul, som har lämnat ett stort tomrum hos oss!
Pga vissa omständigheter så har vi fått lov att lämna bort en "familjemedlem", trodde inte att det skulle bli så tomt. Men jag vet ju att hon har det det bra och "lever livet på en pinne"!
Det är inte bara det att det är fruktansvärt tomt, utan att det känns som om jag har svikit på något vis, att jag inte kunde fullfölja mitt åtagande! Men huvudsaken är ju att omständigheterna inte blev värre än de blev och att "skatan" har det bra (och det tvivlar jag inte en sekund på).
Men vi saknar henne och det är tomt utan någon som svansar efter en hela tiden!

Ha det bara bäst!

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt? Ringer nån dag för lite uppdatering!

    SvaraRadera
  2. Samma fråga som Bärsan..Vad har hänt? Låter inge vidare. Hör av mej!

    SvaraRadera