måndag 22 november 2010

Vill så mycket...

...men hinner inte med hälften, känns det som!
Tycker att man bara hinner gå upp (väldigt ofrivilligt vid halv sex, när lillkillen som inte förstår sig på vintertid vaknar), sedan hinner jag bara med alla "akuta" måsten som göras under en dag. Å så helt plötsligt så är det kvällen, hinner liksom inte med det där andra som jag skulle vilja hinna med.
L. blir snart 10 månader, helt otroligt va fort tiden går. Det är full fart från morgon till kväll, men det är härligt (iaf när man sitter så här på kvällen och tar det lugnt framför tv och de små ligger och sover ;)!).

Idag fick jag ett mail som jag inte väntat mig, men jag blev glatt överraskad!

Just nu så är jag inne i en period av att rannsaka migsjälv och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det jag kommit fram till! Men det är väl som alltid, det löser sig.

Ha det bara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar