måndag 11 maj 2009

Fick en present!!!

En morgon när gubben kommit hem från jobbet, så låg en present på bordet! Boken "Den Hemlige kocken", nu är det en bok som jag funderat länge på att köpa men det har aldrig blivit av.
Å nu när jag läst den så ställer jag mig frågan, va sjutton är det vi stoppar i oss egentligen? Ska nog bli lite bättre på att läsa på förpackningarna från och med nu iaf. Är väldigt glad över att jag slutade med margarin för över 1 år sedan, nu för tiden är det smör som gäller!

Annars så håller snuvan och hostan i sig, blir tokig!
Längtar efter ett ordentligt åskväder, så att det rensar luften för att sedan bli fint.
Ska klippa mig i em, välbehövligt!
I em är det även storhandling som står på schemat!
Om fyra dar sitter vi på bussen mot Sthlm, för att dra på kryssning!
Nej nu är det hög tid att rota fram någon mat!

Ha det bara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar