måndag 18 maj 2009

Om ett skratt....

...förlänger livet, så har jag i helgen förlängt det med bra många dagar.
Har varit iväg på kryssningen å den var tummen upp! Största anledningen att vi boka resan M och jag var Magnus Betner och Johan Glans, men iaf jag upptäckte några guldkorn. Den som fick mig att skratta mest, så att tårarna rann var Soran Ismail han var klockren! Var även en från UK med som var ett guldkorn, tror att han hette Ian Stone. Alla var bra förutom en stackare från USA, han fick aldrig riktigt till det, tyckte lite synd om honom. Men men det gjorde ju att man uppskattade de andra ännu mer!

Igår var det tillbaka till verkligheten och ett skift....måste erkänna att jag var bra seg och inte helt på topp...men men som tur var så var det inte bara jag som var seg på jobbet!

Ha det bara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar