fredag 8 maj 2009

Å så var det helg igen...

Då var det fredag igen...å gubben jobbar hela helgen, jippi!!! Hela familjen är snoriga och allmänt hängiga!

Känner mig allmänt uttråkad....igår var jag tvungen att åka hemifrån en stund, var ner till klubben och träffa S. Det var väldigt länge sedan jag var ner dit, måste ta mig i kragen och ta mig ner oftare!

Har funderat lite på hur vi människor fungerar, över valen vi gör!
Nu är det ju så att det finns människor som medvetet ljuger, luras och på något förvridet vis kan de rättfärdiga sitt beteende.
Men det är ju så att vi gör ju alla val varje dag, en del medvetna och en del omedvetna. Hur det nu än är så tycker jag att man ska vara medveten om att alla val man gör oftast påverkar andra människor och att man ska kunna leva med och stå för sina val!
Nu är det så att jag miste något som stod mig väldigt varmt om hjärtat pga en människas val. Fine, inget jag kan göra åt det nu!
Men stå för ditt val, för jag står för mitt val att ta avstånd.
Sedan kan det irritera mig att människor som inte har hela story´n dömer mig för mina val.

Men men, annars så känns livet bra. Rullar på för fulla muggar! Har fått reda på vilka veckor jag fick vikariat i sommar, känns skönt att veta!
Nu är det bara en vecka tills M. och jag drar på kryssning :)!

Nej nu är det bäst att ta tag i sitt liv!

Ha det bara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar