tisdag 5 maj 2009

Oj det var länge sedan!!!

Oj va dålig man är på att uppdatera bloggen...får väl skylla på att det varit helt underbart väder!
Å idag kom första åskvädret...härligt! R. och jag satt på altanen, myste och tittade på blixtar. Har alltid tyckt att det är mysigt med åska, när jag var liten och vi va i sommarstugan, så satt vi alltid på altanen, fikade och lyssnade, tittade när åskan härjade. Men jag förstår de som är rädda för åskan...den är mäktig!

Annars så rullar det på som vanligt...med alla tråkiga måsten. Känner att det är dax att ta tag i livet och dra ihop till en sammankomst!
Frågan är bara när?

Nu är det bara 1,5 vecka kvar till kryssningen....ser verkligen fram emot den....ska bli så j.vla kul!
Nej nu ska jag ta och koncentrera mig på House!

Ha det bara bäst!!!!

1 kommentar:

  1. Är rädd för åskan, och det blir banne mej värre och värre!! Men har jag sällskap kan det vara lite mysigt..

    SvaraRadera